woensdag 26 augustus 2015

TRENDS

Hoeveel zonnepanelen heb ik nodig vanaf 1 persoon?

Aan de hand van jou geschatte verbruik per jaar !!
 of 

jou/jullie feitelijke verbruik is dit te berekenen.

Bij mij is dat 2500 kwh  =  verbruik per jaar. 

Dus delen door percentage zelf opwekken ( Ik wil 100 % of meer zo ik geld retour krijg bij een goed jaar en wat koop ik als inkopen  (0 %bij mij ).... % bij de leverancier.

maximaal 1200 euro voor 500 kwh wat neer komt op 10 kleine van 50 kwh

Per stuk 50 WP a 131,00 euro x het aantal dat jij nodig bent!
___________________________________________________________________________

Voorbeeld van een actie prijs 
CE Dunne film zonnecellen 4 Wp 17.5 V
(bij je thuis voor: € 26,94) nieuwe uitvoering en een hogere opbrengst.
Vergeet de afschrijving niet voor nieuwkoop of defecten. 

U bespaart uiteindelijk en zo houdt u over voor andere leuke dingen zoals en studie die je tegenwoordig minimaal moet bijhouden om niet achterop te raken. Zo laat je zien dat jij nog actief en gemotiveerd bent.

En dat kan een studie voor een hobby , droom, of werk aanvulling of specificatie van een onderwerp.

Ik zal jou laten zien hoe eenvoudig jij je dromen kunt waarmaken door te besparen op energie en de winst anders te gebruiken.

Zelf te Tatoeƫren. Is dat een droom of ideaal baan?

Leer het nu en begin direct om geen persoon te worden die altijd alles maar uitsteld en zo nooit wat af maakt wat hij graag zou willen.

Leer het , schrijf je in en  8 dagen bedenktijd inbegrepen. Daarom is het zo goed niet te wachten en maak jou droom waar.

Het Eerste Nederlandstalige E-Book Over Het van AtotZ Zetten Van Tattoos.

Als je de Kennis uit Dit E-Boek Toepast, Kun Je GOED Tatoeeren.

Zelf Tatoeeren. begin hier



___________________________________________________________________________________ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten